No Label

no_label“Mein Traum ist es, später meine eigene Kollektion zu haben. Aber ich kann mich selber nicht verkaufen und ich bin kein Geschäftsmann. Dafür suche ich noch die richtigen Leute. Aber ich mache dann nur Mode für Männer. Ich mag eigentlich keine Frauen-Mode, auch wenn ich das als Damen-Maßsschneider eigentlich gelernt habe.

Ich mag keine Labels. In München habe ich gelernt, auch mal für Mode Geld auszugeben, aber hier gibt es so schöne Sachen, die keine Label tragen. Sich vom Mainstream abheben ist in München gar nicht so schwer, denn hier laufen irgendwie immer alle gleich rum!

Mein Lieblingsort in München? Die Fünf Höfe. Das passt jetzt vielleicht nicht zu dem, was ich vorher gesagt habe wegen der Marken und so, aber ich liebe das Muji und das Magazin.”

Nach diesem Interview bin ich tatsächlich in die Fünf Höfe gefahren und habe dort eine Dame getroffen, die offensichtlich mehr als nur einen Schutzengel hatte


“It is my dream to have my own collection one day. But I can not sell myself and I am not a business man. I am still looking for the right people for that. But I will only do fashion for men. I do not like women’s fashion – even if I actually learned custom tailor for women.

I do not like labels. Only in Munich I learned how to really spend money on fashion but there are so many great things without labels. It is so easy to stand out against the mainstream here in Munich because more or less everyone is dressing the same here.

My favorite spot in Munich? The “Fünf Höfe”. I know this is quite contracting to what I just said about labels but I just love the  Muji and the Magazin.”

After this interview I really went to the “Fünf Höfe” and met there a woman who probably had more than just one Guardian Angel

Save

Save

Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s